Chat with us, powered by LiveChat

🚀 BRZA DOSTAVA 2-3 dana 🚚

Čestitke!
Aktivirali smo vam dodatni popust i obračuna se u košarici.

Najprodavaniji proizvodi mjeseca!

Sigurna kupovina!100% sigurna kupovina!
Brza dostava! Narudžbu uvijek dostavljamo što je prije moguće!!
Jednostavno naručivanje!Prihvaćamo sve vrste plaćanja!
Zadovoljstvo zajamčeno! Vjerujemo u kvalitetu naših proizvoda!

FAQ

Često postavljana pitanja o dostavi, povratu, mogućnostima plaćanja, ...

  • 1. Kako mogu otkazati ili promijeniti narudžbu i svoje osobne podatke?

    Da biste otkazali narudžbu ispunite obrazac klikom na donji link: https://onet.si/intronet/annulla-ordine/

  • 2. Kako biste promijenili narudžbu ili svoje podatke, nazovite naš broj telefona ili nam pišite na našu e-mail adresu:

    Broj telefona: +385 1 7776 223 E-mail: [email protected]

  • 3. Kada će mi paket biti dostavljen?

    Kao naš COOL kupac, primit ćete e-poštu s potvrdom narudžbe. Zatim ćete od GLS dostavne službe dobiti SMS poruku s brojem za praćenje vašeg paketa, koji možete pratiti ovdje: https://gls-group.eu/HR/hr/tracenje-posiljkeme

  • 4. Proizvod je oštećen, što mogu učiniti?

    Ako je vaš proizvod oštećen, iskreno se ispričavamo. Pošaljite nam oštećeni proizvod natrag i pošaljite nam njegovu fotografiju putem e-maila, a mi ćemo vam poslati novi proizvod u roku od 14 dana.

  • 5. Proizvod nije isti kao onaj kojeg sam naručio, što mogu učiniti?

    Ako vaš proizvod ne odgovara narudžbi, pošaljite nam ga natrag i pišite nam na e-mail adresu [email protected] ili nas nazovite na naš broj telefona 01 7900 006 kako bi ugovorili zamjenu proizvoda. Proizvod ćemo vam poslati u roku od 14 dana i iskreno se ispričavamo zbog neugodnosti.

  • 6. Što trebam učiniti ako proizvod ne ispunjava moja očekivanja?

    Žao nam je što niste zadovoljni s dobivenim proizvodom. Pošaljite nam ga u roku od 14 dana, a obrazac ispunite na sljedećem linku https://onet.si/intronet/povrati/ i vratit ćemo vam novac. Budite oprezni prilikom popunjavanja IBAN-a (bez razmaka i crtica). Mi ćemo pružiti sva vaša mišljenja našem timu i učinit ćemo sve da budete što zadovoljniji sa sljedećom kupnjom.